hej på dig min bror

Två mer eller mindre intressanta saker som hände idag:
1. Köpte svart graffitinagellack för att göra något kul mina deprimerande korta naglar. Vet inte om jag tycker att det livar upp särskilt skitmycket men jaja.
2. Köpte mig en liten ring. Ansåg i affären att mina ringar är för få så detta är ett bra inköp klara göregöre, men det börjar bli lite svårt att stänga min ringlåda nu så jag hade väl typ fel. Men nej detta blir bra!
Två mer eller mindre intressanta saker som ska hända:
1. Jag ska fanimej bli klart med min jävla uppsats. Typ nu, åh ångest.
2. Jag ska slänga in en tvätt, städa och sova. Som ett bevis på att jag är glad ändå bifogar jag en ful bild.

Kommentarer
Postat av: fannyrehnman

fika, onsdag nästa vecka 14.00?

2011-01-26 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0