MITT NAMN ÄR MYCKET OCH JAG VILL HA MER

OM MAN ÄNDÅ kunde förlora asmånga kalorier genom att jobba och titta på oc! Nu är ju inte det fallet så efter middagen så blir det väl att jag tar mig en springtur. Sen är nog kvällens planer att träffa Moa!
Jag har jobbat hela dagen och man kan ju inte säga att mitt jobb nummer 2 är så jobbigt. Och lönen kom äntligen, lovely!

Satt och solade en timme innan jag började, verkligen huuur skönt som helst!


Har inte dålig utsikt heller!
Suddig jobboutfit... Synd att det inte är lika snyggt som ICAs!

Lön for the win


Kommentarer
Postat av: malin

vad jobbar du med?:)

2010-08-01 @ 19:15:07
Postat av: svar:

jag jobbar på min mammas kusiners sommmarfik i sörmjöle och på ica ålidhem;D

2010-08-01 @ 22:26:32
URL: http://kbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0